wtorek, 18 listopada 2014

Nowości - LISTOPAD

Małe zawirowania opanowane więc czas napisać notkę :) W ostatnim czasie otrzymałam dwie paczki z produktami do recenzji w ramach współprac. Na moim fanpage'u pochwaliłam się tydzień temu, że firma Eveline wybrała mnie do testowania swoich produktów w ramach akcji na miesiąc listopad :) Wielkość kartonu bardzo mnie zdziwiła, a zawartość jeszcze bardziej :) Kolejną paczką, którą otrzymałam pochodziła ze sklepu Fitomed i zawierała dwa produkty. 
Wiecie również, że zakochałam się bez pamięci w Yankee Candle... i z tej okazji, na urodziny dostałam od mojego Miśka moją pierwszą (i na pewno nie ostatnią! :D) świecę! 
Spodziewajcie się w najbliższym czasie recenzji tego, co znajduje się na zdjęciach :)



oczywiście moja twarz nie wymaga póki co stosowania tego typu kosmetyków, ale zapewniam że recenzja będzie rzetelna :)


Buziaki!

1 komentarz:

  1. Mam taki wosk, jeszcze nie odpalony. Na sucho pachnie jak coca cola. Mysle ze w świeta bedzie miał swoją premierę.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)

Nie toleruję spamu, komentarzy o charakterze wyłącznie reklamowym.

Sernik waniliowy na zimno z kwaśnym musem

Dni stają się coraz cieplejsze to i mamy ochotę na zmiany w naszych jadłospisach :) Skręcona noga życia nie ułatwia, za to daje wiele czasu...