niedziela, 25 sierpnia 2013

Wuzetka dr. Oetker - recenzja i fotorelacja mojego wykonania ;)

Dzisiaj postanowiłam wstawić tutaj recenzję ciasta w proszku dr. Oetkera - "Wuzetki". Moja rodzina uwielbia to ciasto, jedynym minusem tego wypieku jest to, że jest bardzo pracochłonne.. Tak więc zdziwiłam się, jak zobaczyłam propozycję wuzetki w proszku. Postanowiłam kupić i spróbować, czy przypomina w wyglądzie i smaku tą prawdziwą :) 

Zdjęcia, krok po kroku:































Przepraszam Was za zdjęcie polewy w garnku (jeszcze była na ogniu), ale szybko gęstniała i nie miałam zbytnio czasu na to, by zrobić kilka zdjęć :) Mam nadzieję że jakość pozostałych Wam odpowiada.


Co do samej wuzetki.. W smaku nie przypomina tej domowej, ciasto smaczne, aczkolwiek można je nazwać "ciemne ciasto z kremem". Wygląd na opakowaniu baardzo zachęca, jednak widzicie, jak to wygląda w rzeczywistości :) Kosztowało około 7 złotych.

Wniosek? Nigdy więcej tego ciasta nie kupię.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz :)

Nie toleruję spamu, komentarzy o charakterze wyłącznie reklamowym.

Sernik waniliowy na zimno z kwaśnym musem

Dni stają się coraz cieplejsze to i mamy ochotę na zmiany w naszych jadłospisach :) Skręcona noga życia nie ułatwia, za to daje wiele czasu...