sobota, 31 sierpnia 2013

Yves Rocher ponownie, moje uzależnienie ;)

O tym, że uwielbiam kosmetyki firmy Yves Rocher nie muszę chyba pisać, bo wiadomo o tym przez poprzednią notkę ;D Skusiłam się na zakupy przez sklep internetowy i nie żałuję! Zamówienie złożyłam 22 sierpnia (czwartek) a w poniedziałek (tj. 26.08) kurier był u mnie! Jestem w szoku że tak szybko przesyłka została dostarczona i na pewno zamówię kosmetyki YR nie raz i nie dwa ;) Większość kosmetyków zamówiłam dla rodziny, ale oczywiście dla siebie też ;D O tym w następnej notce :)

Oto paczka, którą wręczył mi kurier :D





Pierwszym kosmetykiem z tej przesyłki, który zostanie tutaj opublikowany to szampon do włosów siwych :)
Cała moja rodzina jak narazie jest zadowolona z jakości produktów YR i mam nadzieję, że to się nie zmieni. Przyznam, że pierwszy raz jedna firma odpowiada wszystkim domownikom. 







Szampon ten zamówiła moja babcia, jak użyje go kilka razy to dam Wam znać jak się sprawuje ;)

Objętość: 200ml
Cena: 11,90zł
Ocena: ??

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz :)

Nie toleruję spamu, komentarzy o charakterze wyłącznie reklamowym.

Sernik waniliowy na zimno z kwaśnym musem

Dni stają się coraz cieplejsze to i mamy ochotę na zmiany w naszych jadłospisach :) Skręcona noga życia nie ułatwia, za to daje wiele czasu...