wtorek, 3 grudnia 2013

Melonowe zaskoczenie, czyli Yankee Candle Waikiki Melon

Robiąc woskowe zakupy, moją uwagę przyciągnął wosk WAIKIKI MELON. 




Goodies.pl o tym wosku pisze:

Waikiki – czyli doskonale egzotyczna, wymarzona, w idealny sposób rajska plaża – to najważniejszy punkt odległego Honolulu. To w tym miejscu koncentruje się życie miasta znanego z serdeczności jego mieszkańców, pokazów na których obejrzeć można spektakularne tańce i sztuczki wykonywane z żywym ogniem. Waikiki to też piękne, tańczące w rytm hula dziewczyny i kolory egzotycznych kwiatów zamienianych w zawieszane na szyjach turystów wieńce. To wszystko – cały ten wyjątkowy i bardzo wakacyjny klimat – kondensuje się w wosku Waikiki Melon, czyli w kompozycji sprawnie łączącej w sobie aromat dojrzałego i słodkiego melona skropionego dla kurażu odrobiną soku ze słonecznej, orzeźwiającej pomarańczy.


Moja opinia:

Bardzo byłam ciekawa tego zapachu, ponieważ opinie były bardzo różne - od wychwalań pod niebiosa do mieszania z błotem. No to siuuu do koszyka... i jestem nim zachwycona! Delikatny i niebanalny zapach. Aktualnie topi się w moim kominku a ja jestem w siódmym niebie... Przeważa nuta dojrzałego i soczystego melona, którego uwielbiam, a gdzieś w tle błąka się słodka nuta pomarańczy. Idealnie trafia w mój gust :)













Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz :)

Nie toleruję spamu, komentarzy o charakterze wyłącznie reklamowym.

Sernik waniliowy na zimno z kwaśnym musem

Dni stają się coraz cieplejsze to i mamy ochotę na zmiany w naszych jadłospisach :) Skręcona noga życia nie ułatwia, za to daje wiele czasu...