poniedziałek, 14 października 2013

Pachnąca notka z goodies.pl - Yankee Candle - Honey&Spice

Postanowiłam, że co jakiś czas będę publikować posta z serii "Pachnąca notka" :) Oczywiście w miarę możliwości, bo narazie moja mała kolekcja YC trochę się powiększyła (wynosi 3 sztuki:D). Nie bójcie się, postaram się dodawać dwa (lub więcej) posty w weekendy i nie będą tylko o woskach:)
Tak jak w tytule dzisiejszym bohaterem notki będzie wosk z serii "Zapachy miesiąca" - Honey&Spice.

Zdjęcia zrobione wczoraj, ale z przyczyn niezależnych ode mnie musiałam przesunąć opublikowanie notki na dzisiaj ;).







Goodies.pl pisze:

Pieprzny miód czy miodowe przyprawy? Niezależnie od frazeologii – połączenie pszczelarskiej esencji z garścią korzennych aromatów zawsze zachwyca! W tym wypadku wielka łyżka prawdziwego miodu spotyka się w słodkim uścisku z ciemnym kakao, trzciną cukrową i orientalnymi przyprawami. Całość przypomina słodkie, korzenne ciastko, które zupełnym przypadkiem zamieniło się w woskową tarteletkę. Honey & Spice to propozycja dla miłośników wytwornych słodkości – delicji nasyconych różnościami i polanych strużką szlachetnego miodu.






Moja opinia:

Generalnie gdy zobaczyłam go w ofercie sklepu to mówiłam od razu, że go nie kupię. Dlaczego? Bo nie lubię miodu w kosmetykach, artykułach spożywczych itp itd. W postaci naturalnej,czystej także nie lubię. Dlaczego więc go kupiłam? To był impuls. Po pierwszym powąchaniu stwierdziłam, że nie jest taki zły. Nadeszła chwila oderwania części i umieszczenia w kominku.. Bawiłam się tymi odłamanymi kawałkami tak, że pokruszyłam go w całości (co możecie zobaczyć na zdjęciach poniżej). Gdy już się cały rozpuścił, moja mina nie była zadowolona. W folii pachniał bardzo delikatnie, a po zapaleniu stał się bardzo intensywny, czego mój nos nie mógł wytrzymać. Po zgaszeniu podgrzewacza czuć było go jeszcze przez dobre 2-3 godziny. Do dzisiaj na myśl o nim wszystko mi się w środku skręca, prędko do niego nie wrócę.. Zbyt intensywny, bym wyczuła poszczególne składniki, które wymienia producent.






nie wiem dlaczego zdjęcia rozpuszczonego wosku są takie rozmazane :(



Jeśli lubicie bardzo intensywne zapachy, to wosk do kupienia tutaj: http://www.goodies.pl/woski-zapachowe/99-miod-i-przyprawy-honey-and-spice.html


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz :)

Nie toleruję spamu, komentarzy o charakterze wyłącznie reklamowym.

Sernik waniliowy na zimno z kwaśnym musem

Dni stają się coraz cieplejsze to i mamy ochotę na zmiany w naszych jadłospisach :) Skręcona noga życia nie ułatwia, za to daje wiele czasu...