czwartek, 18 lipca 2013

ShinyBox & tęczowe paznokcie ombre

Nareeszcie słoneczko! Trwaj jak najdłużej. Z okazji zmiany pogody pomalowałam sobie paznokcie, efekt mnie zadowala :) Moja dzisiejsza propozycja jest czasochłonna, ale warto :)
pierwszy raz użyłam gąbki (do paznokci) i naprawdę mi się podoba! :D

Niedawno zadzwonił dzwonek do drzwi. Nie spodziewałam się gości a tymbardziej przesyłki! Otwieram drzwi i kurier wręcza mi paczkę! Jestem zdziwiona że tak szybko przyszła!
Zastanawiacie się, co w niej jest? Otóż jest to nagroda z konkursu organizowanego przez ShinyBox pt. "Ciesz się latem z ShinyBox". Jestem zadowolona z zawartości,ciekawe jak się będą sprawować te kosmetyki :)
Dziękuję, Shiny!

Zawartość pudełka:










A poniżej wykonanie pazurków, które dzisiaj sobie zrobiłam :)
Do ich wykonania użyłam lakierów:
- bezbarwny Edit Cosmetics szybkoschnący
- Golden Rose nr 47 - niebieski
- Golden Rose nr 57 - różowy neon
- Pierre René - żółty neon nr 04
- Wibo biały nr 02















Moja gąbka po robieniu pazurków :D :




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz :)

Nie toleruję spamu, komentarzy o charakterze wyłącznie reklamowym.

Sernik waniliowy na zimno z kwaśnym musem

Dni stają się coraz cieplejsze to i mamy ochotę na zmiany w naszych jadłospisach :) Skręcona noga życia nie ułatwia, za to daje wiele czasu...